top of page

Discuție Deschisă marca TransOut



Știu că ai avut o zi lungă, așa că hai să ne așezăm la o cană virtuală și să discutăm despre provocările cu care te confrunți zilnic în lumea transporturilor de marfă. Poate vom găsi împreună niște soluții. Am început să te sunăm, poate că ai vorbit deja cu colegii mei. Vreau să știu ce te preocupă, să aflu dacă ceea ce m-a preocupat pe mine te afectează și pe tine și dacă soluțiile și concluziile la care am ajuns pot fi aplicate și în cazul tău. Am primit răspunsuri, le-am analizat și am făcut un top, în funcție de intensitatea "durerii". Folosesc acest termen pentru că direcția în care merge totul depășește aria "provocărilor", fără niciun dramatism. Voi împărți în mai multe postări acest top, pentru că știu că nu ai răbdare să citești tot odată, iar eu nu îmi permit să tratez cu superficialitate feedback-ul tău pentru ca suntem mai mult decât un serviciul de dispecerat, suntem un dispecerat digitalizat, care folosește datele în analiza provocărilor precum și propunerea soluțiilor. Hai să le analizăm puțin.


Șoferii:


Da, ieri, azi și mâine, jocul rămâne despre ei; ei sunt cheia. Care cheie? Cea care îți închide afacerea dacă nu o gestionezi cu o finețe dusă la nivel de artă, cu o inteligență emoțională și nu numai. Sau cheia care îți duce afacerea pe noi culmi, dar, iarăși, dacă o gestionezi cu o finețe dusă la nivel de artă și inovație. Soluții, noroc că sunt, dificile? Cu siguranță! Iată una pe care toți specialiștii o propovăduiesc neîncetat: Investirea în oamenii tăi! Da, scoate, prietene, banii de la saltea și investește în educația angajaților, sigur o investiție care va da roade dacă o faci în continuu și dacă încurajezi și alți angajatori din cercul tău să facă la fel. Goliți saltelele! Dar stai, hai să reducem entuziasmul, nu mă privi nervos și rămâi în continuare, pentru că știu, salteaua e goală, și nu doar ea, deja și ciorapii în acest context al pieței. Și atunci ce soluții sunt? Păi, soluții legate de a reduce media costurilor cu șoferii, și aici sigur nu mă refer să le băgăm mâna în buzunar. Dar cum am putea atunci scădea această medie? Păi, un exemplu ar fi să privim mai departe decât curtea vecinului, departe peste munți, vai, mari și tari… Mă refer la șoferii extracomunitari, cei care sunt dispuși să muncească pentru mult mai puțin, cu mult mai mult entuziasm și uneori și cu mai multă disciplină. Sigur și aici provocările sunt mari, dar totuși parcă ideea vine cu o luminiță la capătul tunelului. De ce aș spune că provocările sunt mari? Păi, e greu și durează până ajung la tine, apoi mai e și Austria, sau care țară mai vrea să te țină la coada Europei, în afara spațiului Schengen, mai este diferența de cultură, și ca să fie complet, mai trebuie educați în legislația draconică, birocratică și pe alocuri grețoasă a Europei. Și totuși, fără Schengen degeaba, da… sau poate nu, hai să ne urcăm în elicopter, facem turul Europei, hai să aflăm împreună care țară din zona Schengen ar putea să fie noua gazdă a firmei tale de transport marfă? Cred că de aici îți se aprinde o sclipire în ochi... Și mai sunt soluții și mai mult ca oricănd digitalizarea ne poate ajuta iar dacă ai citit până aici, atunci hai și contactează-ne, venim noi cu cafeaua!

15 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Yorumlar


bottom of page